WIKPLAYER


Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

ΠΗΛΙΝΓΚ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΖΑΧΑΡΗ,ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΛΕΜΟΝΙ!























Γειά σας beauties!!!Λοιπόν Σάββατο σήμερα και αποφάσισα να κάνω beaute στο σπίτι!Αφου έκανα τον απαραίτητο καθαρισμό προσώπο μου με το αγαπημένο μου σαπούνι johnoshon ,(θα γράψω review σύντομα γιαυτό)είπα να προχωρήσω στο επόμενο βήμα καθαρισμού και να κάνω πήλινγκ!Για κακή μου τύχη όμως τελιώσε το scrub προσώπου μου και που να τρέχω τώρα στα μαγαζιά......αμέσως θυμήθηκα την φυσική συνταγή που μου έδωσε η φίλη μου η Λένα.''Έχει θεαματικό αποτέλεσμα ,δοκίμασε την και θα με θυμηθείς μου έλεγε και μου ξανάλεγε στο τηλ η Λένα με ενθουσιασμό!Όλο έλεγα να την δοκιμάσω και ή το ξεχνούσα ή δοκίμαζα άλλες συνταγές και το πήλινγκ με ζάχαρη, μέλι και λεόονι έμπαινε στην τελευταία σειρά της λίστας!Όχι όμως και σήμερα!Θα σας δώσω την συνταγή που είναι πολύ απλή και με υλικά που όλες έχουμε στο σπίτι μας!

Για το πήλινγκ προσώπου θα χρειαστούμε :
1 κουταλιά της σούπας μέλι
1 κουταλιά του γλυκού ζάχαρη(σε κόκους)
5-7 σταγόνες λεμόνι

Εφαρμόστε και κάνετε κυκλικές κινήσεις στο πρόσωπο. Έπειτα ξεβγάλτε με άφθονο νερό και χαρείτε το λαμπερό σας πρόσωπο!!!!!
Το μέλι είναι γνωστό απο την αρχαιότητα για τις ευεργετικές του ιδιότητες καθώς περιέχει βιταμίνες και μέταλλα που προσφέρουν ενυδάτωση στο δέρμα.
Το λεμόνι λειτουργεί ως αντισυπτικό και δίνει λάμψη στην επιδερμίδα.Ενώ η ζάχαρη σε κόκους τρίβωντας απάλα πάνω στο δέρμα καθαρίζει σε βάθος και απομακρύνει τα μαύρα στίγματα και τους ρύπους απο την επιδερμίδα. 
Δοκιμάστε το και γράψτε μου τις εντυπώσεις και τα σχόλια σας!!!
φιλακιαααααα! χχχχχ


1 σχόλιο: