WIKPLAYER


Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

DIY ΜΑΣΚΑ ΓΙΑ ΜΑΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΑΚΟΥΛΕΣ

Γειά σας αγαπημένες μου!Τι κάνετε?
Αχ,ήρθε η άνοιξη ,ανθίσαν τα δέντρα και τα λουλούδια....παντού ομορφιά!!!Και επείδη εσείς το ζητήσατε και ξέρω πόσο αρέσουν σε όλες μας οι σπιτικές φυσικές συνταγές ομορφιάς να μια ακόμη δοκιμασμένη και πολύ καλή μάσκα ματιών για να εξαλλείψουμε τις ''σακούλες''.
Πρίν σας δώσω την συνταγή της μάσκας θέλω να ξεκαθαρίσω πως ότι συνταγη σας προτείνω ειναι δοκιμασμένη απο μένα αλλά και απο φίλες μου.Ποτέ δεν θα σας προτείνω κάτι χωρίς να το δοκιμάσω.Βέβαια τι απόδοση θα έχει στην καθεμιά σας εξαρτάται απο τον τύπο δέρματος,τον οργανισμό και πολλά αλλα.Αρκέτα ομώς με την θεωρία πάμε στην πράξη!!!
ΥΛΙΚΑ
1 κουτ.γλ.ελαιόλαδο
1 κρόκο αυγού
1 κουτ.σούπας γάλα
1 κουτ.σούπας μέλι


Ανακατεύουμε καλά όλα τα υλικά μαζί και όταν ομογενοποιηθεί το μείγμα.Για καλύτερα αποτελέσματα χτυπήστε ελαφρά για πολύ λίγο με το μιξεράκι του καφέ εναλλακτικά ανακατέψτε μ'ένα κουτάλι.Αφού εχούμε ομογενοποιήσει το μείγμα μας,απλώνουμε μια πλούσια στρώση κάτω απο την περιοχή των ματιών.
Προσοχή οχι πολύ κοντα στις βλεφαρίδες.Αφήνουμε για 10' περίπου λεπτάκια και αφαιρούμε απαλά μ'ένα βαμβάκι εμποτισμένο με ροδόνερο.Αν δεν έχουμε ροδόνερο τότε με χλιαρό νεράκι.
Αυτή η μάσκα κάνει το δέρμα κάτω απο τα μάτια λείο και βοηθάει να έχει διάρκεια το μακιγιάζ μας.Δοκιμάστε την πριν απο κάποια έξοδο σας!
 Λοίπον κουκλίτσες μου αυτά για την ώρα,πως σας φάνηκε το post?Έχετε δοκιμάσει κάποια αντίστοιχη μάσκα?Αν την δοκιμάσετε γράψτε μου τις εντυπώσεις σας!Περιμένω τα σχόλια σας!!
Όπου κι αν βρίσκεστε,οτι κι αν κάνετε να περνάτε όμορφα!!!! :-)
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. Υπέροχο άρθρο ομορφιάς! Πραγματικά και εγώ μερικές φορές αν και είμαι νεαρή σε ηλικία, ειδικά όταν δεν έχω κοιμηθεί καλά έχω καποιες σακούλες κάτω από τα μάτια. Θα το δοκιμάσω! Έχουμε και μερικά beauty tips στο chiCATes στην καρτέλα, chiCATes σκέψεις. Θα ήθελες να ρίξεις μια ματιά να μας πεις τη γνώμη σου ή να μας κάνεις προτάσεις για τυχόν βελτιώσεις; Ευχαριστώ! Και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή